Apr 24, 2013

Probleme tehnice



După o perioadă de „absență” am revenit la un concurs de orientare. Așteptam cu nerăbdare concursul de la Iași pentru că îmi era dor de orientare.

Povestea va fi oarecum scurtă pentru că a fost un week-end rapid pentru mine dar care s-a finalizat neplăcut. Sâmbătă dimineață am alergat Etapa a II-a a Campionatului Național de Parc - Oraș (prima etapă a fost la Hunedoara dar eu am lipsit pentru că am alergat la Venlo). Harta a fost aceeași ca și la Campionatul Național de Sprint din septembrie anul trecut. Nu foarte multe se pot povesti despre acest sprint (zona Palas-Iași totuși arată superb). Fără ezitările de la primele 2 posturi aș fi terminat pe podium, dar a trebuit să mă mulțumesc cu locul 5, la egalitate cu Daniel Barkasz.




Obiectivul principal era reprezentat de Campionatul Național de Semimaraton (Ultra lungă distanță). De asemenea harta nu era nouă, zona cu alergabilitate bună (sau cel puțin așa credeam). Toate aceste aspecte m-au făcut să cred ca pot să obțin un rezultat frumos. La primul post am greșit puțin pentru că m-am concentrat mai mult la alergare decât la hartă dar spre posturile 2 și 3 am reglat și partea de orientare și am decis să cresc iar viteza. Spre postul 4 însă a început „spectacolul” pentru mine. La ieșirea din drumul forestier, la vale, era plin de leurdă/usturoi. Nu puteam vedea ce se află sub leurdă și din păcate (nu îmi amintesc exact) am căzut și m-am lovit la cap (de asemenea este o presupunere). Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că am intrat în zona cu leurdă și faptul ca m-am trezit câteva minute mai târziu în alt loc. Datorita gps-ului am reușit să identific locul unde s-a petrecut accidentul. Când m-am „trezit” mă ustura partea dreaptă a feței (s-a dovedit că m-am și zgâriat) dar marea problemă a fost faptul că am pierdut un dinte (pe care îl aveam deja pus la dentist). Pentru mine a fost mare lovitură de ordin psihic (mă simțeam pierdut) și nu înțelegeam unde mă aflu și ce am de făcut. Am oscilat între a abandona și a continua dar am decis sa continui pentru că doream sa termin concursul, chiar dacă nu se mai punea problema de vreun rezultat. Am terminat cursa onorabil în condițiile date, iar la final am observat și faptul că mă durea foarte tare degetul mare de la piciorul drept (probabil am lovit ceva în leurdă si acesta este motivul pentru care am căzut). 


Dintele se rezolvă, capul este bine conform doctorului, doar orgoliul meu este puțin rănit! Mulțumesc celor care m-au sunat duminică să se intereseze de sănătatea mea.