Jun 4, 2009

Cantonament Alba Iulia

Ideea acestui cantonament a aparut in Piatra Arsa.Eu(Radu) si Zinca Ionut am fost cei care au "copt" aceasta idea.Noua ni s-a adaugat Bulgaru Costica.Plecarea s-a facut din Bucuresti pe data de 24 mai in jurul pranzului. Alaturi de noi din a fost si Danila Andreea deoarece in noaptea de 23 mai am fost impreuna sa celebram nunta prietenului nostru Negoita Iulian. In Alba Iulia ne asteptau cateva zile bune de pregatire dar oboseala acumulata la nunta si-a spus cuvantul astfel incat luni dimineata a fost zi de cumparaturi si relaxare. Dupa-masa impreuna cu Anghel Marius am ales sa facem un antrenament fizic(10 km cu 500 nivel) pe zona unde se afla harta de orientare Mamut.

A doua zi am ales sa facem un traseu de 7 km dar de pe harta am scos potecile alegand sa mergem numai folosind nivelul.Un antrenament reusit pe o zona frumoasa care iti ofera posibilitati bune de a face acest gen de antrenamente.Dupa masa am mers pe Mamut in formula completa cu Marius si am facut 4 bucle rapide cu sectiuni scurte.

Pentru ce-a de-a treia zi am ales sa mergem la Pianu unde Zinca a pregatit pentru mine si Bulgaru o alergare in paralel.Spre surpinderea mea care am plecat prea increzator, Bulgaru a reusit sa ma invinga luand 3 din cele 4 posturi comune inaintea mea. Dupa masa am mers la bazin si fiind ca in aceeasi seara se desfasura finala Ligii Campionilor la fotbal am ales sa vedem meciul in timp ce mancam.O seara frumoasa si relaxanta care ne-a ajutat sa ne desprindem un pic mintea de la oboseala.

Pentru ultima zi de antrenament inainte de plecarea la Plopeni am mers iar la Pianu.De data asta antrenamentul a fost organizat de Marius(trasarea).Instalarea posturilor nu a mai fost facuta numai de Zinca ci toti trei am instalat cate o bucata de traseu pe urma continuand fiecare pe celelalte doua bucati ale celorlalti.Un antrenament bun desfasurat pe o harta dificila.Dupa-masa pentru unii a fost zi de odihna.Eu si Marius am ales sa petrecem dupa-masa la fotbal la o competitie organizata cu prilejul Zilelor Municipiului.Vineri dimineata am plecat spre Plopeni unde urmau sa se desfasoare Campionatul national de Noapte si cel de Echipe!









ALBUM FOTO AICI !

No comments: