Sep 9, 2010

Dracula Tour 2010

   Dracula Tour 2010 se doreste a fi un proiect pe termen lung, care sa atraga sportivi din afara granitelo tarii. Anul acesta a avut loc prima editie. Participarea sportivilor straini s-a datorat in mare masura CS UNIREA Alba Iulia si lui Ionut Zinca.
   Prima partea a Dracula Tour 2010 s-a desfasurat la Reghin (Ibanesti, Gurghiu). Au fost 3 etape de concurs (Sprint, Lunga, Medie) care au contat pentru Cupa Valea Gurgiului (Dracula Open 2010).
   Desi cu unele mici greseli de organizare competitia s-a dovedit a fi totusi de o buna calitate, dar si o buna pregatire pentru ultima partea a stagiului (Campionatele Nationale ale Romaniei).
   Pe plan personal Dracula Tour 2010 a insemnat o fluctuatie de forma atat in privinta alergarii dar si a partii tehnice. Daca la Sprint lucrurile au fost ok din punct de vedere fizic (dar cu ceva greseli tehnice), la medie lunga distanta, viteza de alergare nu a fost corespunzatoare.

Rezultate SPRINT
Rezultate LD + MD

   De notat faptul ca pe langa echipa CS UNIREA Alba Iulia la care s-au adaugat si noile transferuri Oystein Kvaal Osterbo, Berta Meseguer Flaque si Oriol Andreu Sola, au participat la aceasta competitie si invitatii nostrii din Portugalia, sportivi ai clubului GD4C .
   De la Reghin am mers la Alba Iulia pentru o scurta pregatire inainte de Cluj. Pe langa cele 3 antrenamente pe care le-am facut pe hartile din Alba,voia buna a domnit. S-au legat niste prietenii frumoase intre sportivi. Antrenamentele au fost concepute de asa natura incat sa fie alergate cu zambetul pe buze si cred ca s-a reusit acest lucru.
   Dupa Alba Iulia a urmat Cluj (Transilvanya Open 2010 - WRE Long Distance, Campionatele Nationale ale Romaniei). Prima proba a fost cea de sprint (de padure) insa modul meu de a aborda cursa a fost total gresit, mergand din eroare in eroare pana la deznodamantul final, poate cea mai proasta cursa de anul asta.
Rezultate SPRINT

   Pentru etapa de Lunga Distanta mi-am propus sa alerg intr-un ritm in care greselile tehnice sa fie reduse la minim. Am reusit in proportie de 80% timpul final fiind rezultatul faptului ca spre finalul cursei am resimtit oboseala acumulata.
Rezultate LD

   La Medie Distanta cursa a decurs bine, desi au existat ceva greseli tehnice care m-au facut sa pierd peste 4 minute insa tempoul de alergare a fost pe placul meu. La M21a castigat Oystein, care si-a luat astfel revansa in fata lui Ionut pentru infrangerile de la Sprint si Lunga distanta.
Rezultate MD
Rezultate Transilvanya Open 2010

   Pentru ultima zi de concurs, organizatorii au pastrat "spectacolul". Campionatul National de Stafeta. Lupta a fost stransa intre CS UNIREA Alba Iulia 1 si CSU Craiova. Lupta a fost transata pe ultimul schimb de Oystein care a reusit sa pastreze avansul de 1 min in fata lui Ionut, marindu-l pe ultima bucla la aproape 5 min datorita unei greseli a lui Ionut. Felicitari oricum tuturor pentru spectacolul oferit. Eu am fost in echipa CS UNIREA Alba Iulia 2, impreuna cu Marius Anghel si Oriol Andreu Sola.
   Desi mi-am propus inca de la inceput sa nu ajung in fata plutonului nu am reusit sa imi indeplinesc obiectivul. Astfel ca dupa primul post Suciu Simion s-a distantat eu ramanand al 2-lea desi in zona se afla si Tuncu Florin. Restul erau un pic mai in spate. O greseala mare in postul 7 m-a facut sa pierd fotoliul de lider, iar din acel moment au inceput sa apara greselile tehnice (mici dar dese). Spre postul video, fiind o urcare importanta, am tras tare si m-am descotorosit de unul dintre urmaritori si desi l-am prins pe Zozo de la Brasov, ba chiar depansinu-l, datorita altei greseli am fost depasit iar. Am schimbat in pozitia a 5-a la aproape 6 min de Florin. Am terminat concursul pe locul 6, insa cred ca se putea mai bine. Poate la anul!

Rezultate Stafeta



   Astfel s-a incheiat editia 2010 a Dracula Tour. Speram ca anul viitor lucrurile vor fi cel putin la fel de bune. Doresc sa multumesc organizatorilor dar si sportivilor care au aratat intr-o oarecare masura ca si in Romania se poate face orientare de calitate.
    De la Cluj am venit la Bucuresti insotit de prietenii portughezi (Helder, Catarina, Vitor, Susana, Carolina) dar si de Oystein si dupa o noapte de odihna, luni, am vizitat alaturi de ei Bucurestiul.
   Sper ca au trait o experienta frumoasa in Romania si imi doresc sa ne revedem cu bine la anul!
   Marti dimineata am plecat alaturi de Ionut, Bulgaru si Oystein spre Balea Lac, in ideea ca vremea ne va ajuta sa ii aratam lui Oystein partile frumoase ale Romaniei. Planul ne-a fost dat peste cap de vremea incredibil de rece pentru aceasta perioada a anului, insa cred ca Oystein a ramas placut surprins de ce a vazut in Romania.
   Pentru mine urmeaza pregatire pentru Maratonul din Piatra Craiului si Cupa Romaniei 2010 (WRE) de la Nisipoasa. 
Dracula Tour 2010 (1)

Dracula Tour 2010 (2)

Dracula Tour 2010 (3)

Dracula Tour (4) + Transfagarasan


HARTI DRACULA TOUR 2010